Home » Newsy » Gry edukacyjne – zalecenia do egzaminu


Informujemy że na studiach Trening Kreatywny i Symulacje Szkoleniowe zaleca się prezentowane na niniejszej liście opracowania do egzaminu:

  • zabawa menedżerska – „Wpływ środków masowego przekazu na rozwój dziecka w wieku od 4 do 12 lat” oraz „Jaskinie tatrzańskie jako składnik atrakcyjności turystycznej Tatrzańskiego Parku Narodowego”
  • gra menedżerska – „Mowa ciała jako narzędzie we współczesnej komunikacji perswazyjnej” oraz „Turystyka regionalna w Gnieźnie i powiecie gnieźnieńskim”
  • gra biznesowa – „Kobieta jako ofiara przemocy w związku partnerskim na postawie akt Sądu Rejonowego w Gnieźnie w latach 1990-2010 r.” oraz Interpersonalne Symulacje Menedżerskie W E-Learningu oraz „Znane i nieznane oblicza wybitnych postaci historycznych. Studium historyczno – kulturowe”
  • symulacja komunikacyjna : „Społeczeństwo w magicznym świecie Superniani” i „Narkomania w aspekcie społeczno-prawnym”
  • symulacja słownikowa – „Monestyry jako symbol światowego dziedzictwa kulturowego wschodniego kościoła ortodoksyjnego” i „Badanie czułości czujników światłowodowych na pobudzenie mechaniczne”
  • symulacja językowa : „Jan Kochanowski – poeta egzystencji” oraz „Dziedzictwo kulturowe powiatu Radzyń Podlaski”
  • gra decyzyjna : „Święta Bożego Narodzenia w Polsce i Szwecji” oraz „Wpływ kampanii reklamowej na popularność produktu na przykladzie kampanii Heyah”
  • symulacja kreatywna – „”Rękopis znaleziony w Saragossie: Wojciecha Hasa adaptacja powieści Jana Potockiego” i „Motyw kobiety w baśniach, bajkach i legendach”
  • zabawa lingwistyczna – „Ikona Jezusa Chrystusa podstawą chrześcijańskiej ikonografii” oraz „Kult Świętego Wojciech w Gnieźnie i jego związki ze współczesną turystyką kulturową”